måndag 8 juni 2009

Bättre sent än aldrig..

Nu är det 2 veckor sen senaste middagen och nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och gör ett inlägg om vår sista middag innan sommaren!
Till denna middag serverades inget vin utan det blev en hederlig "vardags tjejmiddag".
Jag serverade en delikatess som kallas tortillas och den här gången valde jag att köra på det "nyttiga" alternativet så det blev inte heller någon efterätt. Efterätterna återupptar jag igen i höst naturligtvis .. :)
Tortillasen som serverades var av den klassiska varianten, med tillbehör som egen kryddad köttfärs, fetaost, grönsaker av alla de slag, hemlagad vitlöksdipp, ost,chilikeso m.m. Tortillas funkar alltid jag lovar! Vare sig dem är vegetariska eller inte.
Jag lovar att det kommer att dyka upp roliga recept på vår blogg till hösten när mera avancerade rätter tillagas, eftersom vi naturligtvis kommer att fortsätta laga mat och umgås i goda vänners lag.
Tanken är också att vi kommer att fortsätta lägga upp bilder från våra middagar så att det ska bli mer intressant att läsa bloggen.

Ha det bra så länge och ät inte ihjäl er så ses vi i höst. :)

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar